Alla borde känna till, alla borde känna till..

.. vem Tommy är, vem Tommy är. Den har vi gått å nynnat på på jobbet idag hela dagen..haha så kul har vi. Jag å sandra har jobbat på som dårar idag på jobbet, å nu e jag så sjukt trött!! Åkte direkt till ishallen efter jobbet idag också, en kul träning idag tyckte jag!!

Funderade på promenad idag, men orkar inte! Ska laga mat med men vet inte om jag orkkar det heller, är sjukt segt!

Saknar konståkningen enormt mycket med!!

Imån är jag ledig så då ska jag in till stan å umgås med Stina å Hanna å sen ska jag å mamma träna med, poweryoga blir det imån=)

Over and Out/S


kanske ska träffa denna underbara människa imån med=)


JAG SAKNAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Didem

saknar er, KOM tillbaka! :)

2009-09-21 @ 21:12:14
URL: http://diidem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0