Inte min dag idag...

Idag har det INTE varit min dag.. jobbade 6-15 på min lediga dag, vilket jag ångradse tok mycket att jag tackade ja till när klockan ringde kl 04.45 i morse..:(
Va svin trött på jobbet å råkade ut för en jobbigt situation..
När jag sitter i bilen på väg hem från jobbet ringer Jeanette å berättar hur läget ligger till med det nya schemat å det SÖG!!! jag vill inte gå med på det. Kan vi inte bara gå efter Jeanettes förslag, då blir vi nöjda å det gynnar företaget!
Man ska ju inte heller få reda på att man ska börja met ett nytt schema 4 dagar innan det börjar gälla, enligt lag ska man få reda på det 4 veckor innan...åååh jag blir galen.!

Fick ialla fall tagit ut alla mina agritioner på träningen. Jag å Karin å Sara va å tränade combat.. bra träning när man e arg.. hehe!!

Är faktiskt ledig imån så då ska jag börja dagen med träning å sen blir det lite roliga saker för en gång skull å sen ishallen =)

Over and Out/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0