Jag har åkt SKRIDSKOR!!!

Idag har jag ÄLTLIGEN fått åka lite skridskor. Va i ishallen mellen 15.30-21 idag.. Först så hade vi test träning med tjejerna och sedan testade de.. tyärr klarade inte alla det, men de tar det nästa gång =) Sen så satt jag å jennifer och väntade på att alla tester skulle ta slut så jag å hon kunde gå på Seasides träning å åka åka åka. Å det gjorde vi, å det va såå underbart! Bara åka runt å göra massa steg, benlyft och leverans!
Jag ska ju inte ljuga, fan vad jag sakanr konståkningen!!!!

Imån blir det jobb 10-19 och sen hem till mamma å myskväll. Ska ju upp tidigt å jobba på lördagen men å sen hem å göra iordning mig å sen disco bowling med jobbet! Mitt lag e bäst=) Ska bli kul.

Nu blir det kvällsmat å sen sängen!

Over and Out/S


Jag har tränat sjukt dåligt denna veckan, får ta igen det nästa vecka!!!








Kommentarer
Postat av: Alexandra

Då är vi två Sofie!! Nästa vecka - då kör vi!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0