Ledig dag!!

Åh det har varit sååå underbart att vara ledig idag asså...men tyvärr så har dagen bara sprungit iväg, hade velat göra så mycket mer, men nu har jag ialla fall fått bokat en tid till tandläkaren som verkligen var prio 1.. hat inte varit där sen jag va 19 =S

Har varit å hälsar på hemma hos farmor å farfar idag, å sen har jag varit hemma hos jennifer å käkat pannkakor å sen åkte vi till ishallen. Sa till mina åkare på skarpen idag, det behövdes verkligen. Till nästa vecka ska de skriva ner sina mål de vill uppnå på en lapp så får vi se vad de går för.

Jag å Jennifer hade världens fys pass med de sen med.. stackarna!

Nu har jag lagat spagetthi och köttfärssås...mmmm vad gott det blev! Farmor recepr, det bästa!

Ska hämta david från Challe nu...

Over and out/S


Celine Dion-I surrender


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0