Måndag och en helt ny vecka..

Idag är det måndag igen vilket betyder jobb. Först jobet 6.30-15.30 och sen till ishallen 17-18.  Lagade den godaste middagen idag, det som vi åt hemma hos mormor i lördags, åh det är såååå gott!! Det va populärt hod David också så det va ju bra. Har varit ute och provkört en bil som David funderar på att köpa, en audi a4. himla go att köra ialla fall=)

Nu jobbar jag bara i två dagar till och sen åker jag å David till Karlstad och hälsar på Teddy och Linda och sedan åker vi vidare till Sälen, ska bli kul å komma iväg lite även om jag inte tror att det vi ska göra i sälen är min grej riktigt..hehe! Vandra å sådär, men aaa då får man ju prövat på det med. =)

Ne nu ska jag kolla på Roast på Bernst!!

Over and out/S



Tänker på dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0