SAAAAAKNAR!!!

Idag har jag en riktig sakna konståknings dag! Fy vad jobbigt det är.
Va på isen förut med mina barn å jag vill bara åka åka åka asså! Blä.
Imån ska de testa, ska bli kul =) Men det som jag hoppas mest på är att isen ska stå tom efter så jag å jennifer kan få åka lite, det hade varit så guld värt asså!!!

JAG SAKNAR TEAM BOOMERANG!!


Långa på SM


Korta på VM



Idag har jag jobbar 6-15 sen direkt till ishallen å vara tränade 15.30-18
Samåkte med josse i morse för vi började å slutade samtidigt..=) kul kul!
Fixk tillbaka in dator från lagning idag med, hoppas att den är hel å fungerar som den ska nu.

Har lagat mat till idag å matlåda tils imån idag med, känner mig dukig!

Fick sms från Emelie elf förut å hon kommer å hälsar på i helgen, så efter bowlingen på lördag blir det til att åka in till stan å partaja med dem=)


Imån blir det jkobb 7-15 sen ishallen, Älskar ishallen =)

Over and Out/S


Kommentarer
Postat av: katia

Vi saknar dej sofie!!!!!!!!

puss på dig

2009-09-08 @ 15:56:22
Postat av: Fia

håller med . laget behöver dig :(

2009-09-13 @ 20:52:27
URL: http://synchroskater.blogg.se/
Postat av: sofie

å jag saknar er så sjukt mkt!!!

2009-09-14 @ 22:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0