Trööööötter..

Idag är jag så sjukt trött, fick nog alldeles förlite sömn i helgen. Var hemma hos mamma i fredags å hade lite myskväll. Gick upp kl 05.00 på lördag morgonen för att jobba 6-16.. var lite deprimerade att gå till bilen på morgonen när folk som hade varit ute å festat på kvällen va påväg hem å jag påväg till jobbet!

I lördags va det ju bowling med jobbet...å det va ju så sjukt kul =) Blev lite mkt iof när bowlingen va.. d va nog därför ja va så dålig :P   Lyckades ju träffa sandra i baken men inte själva banan, illa det där! =)
Sen åkte vi in till stan och Park Lane..tok kul. Fick träffar Emelie en snabbis med som va p besök.

Söndagen va en slappis dag fast jag tog mig ändå till gymmet.. tränade s-core och bodyjam.. stolt!! =) Men fyyy fan va jobigt det va...puuh!

Idag blir det tidig sänggång för jag e sjukt trött å ska jobba 6-15 imån, på min lediga dag =( det tar emot vill jag säga! Fy! Men måste ju jobba för att få pengar till mina kommande resor!

Nu blir det tv.


Over and Out/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0