Tvättar...

Jgag har jobbat så mycket det senaste å har vara sovit hemma hos david varje dag så det har blivit en hel del tvätt. Så idag bestämde jag mig för att hålla mig i stenungsund och tvätta massa å sådär. Det är jobbigt närman bor emellan två ställen. Måte bli ändring på detta snart för det så himla jobbigt!!

Har jobbat idag, å för en gång skull så va det lungt å man han med allt som skullr göras utan att man behövde stressa. Det va gott!
Va på sportlife å hämtade ut min träningshistorik för de 3 senaste månaderna. Sska lämna in det på jobbet för att få hälften av alla pengar tillbaka=) Har gtränar 43 gånger på 3 månader, känns helt klart godkännt=)

Va å fixade  mitt hår här om dagen med. Klippte inget eftersom jag vill att det ska växa ut men jag färgade. det blev fint=) har inte alls lika varm färg längre utan en mer askig, kall färg..känns bra=)

Va i stan i helgen med å köpte en sjukt fin väska, dyr dock=(

Imån blir det jobb å sen jobb i ishallen med=)

Over and Out/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0