Wednesday!

Idag va det upp med tuppen, 05.00 innan tuppen till och med! Det var av till jobbet, jobba 6-15 och sen direkt till mitt andra jobb, ishallen! Vara tränare 15.30-18.. men det e kul ialla fall=)
Sen så åkte Jennifer med mig hem till David å så drog vi oss ut å sprang å det gick så himla lätt idag, riktigt stolt. 5 km avklarade!
Nu sitter jag å kollar på idol och ska poppa lite pop corn=) mmm..

Va ledig igår, å det va såå himla skönt. Drog mig in till stan och träffade Hanna och Stina, vi lagade en sån himla god brunch som bestod av amerikanska plättar, fruktsallad,ny bakade scones mm, åh vad gott det va!
Sen åkte jag och mamma å hälsade på Lisa, Ruby och Levi..gud vad han växer, och så himla söt är han, men Ruby är ju in favoit:)
Sen blev det träning igår med.. Power Yoga på sportlife vid Ullevi, hade aldrig varit på dedt innan så det va lite speciellt, men mcyket bra om jag ska behålla mig vighet lite, hehe!!

NU börjar idol igen..

Over and Out/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0