Framme i Colorado springs!

Äntligen framme!! Efter 5 flyg upp och ner och en natt i NY är vi äntligen framme!! :)
Resan gick bra, var dock sjuuuukt mycket turbelens mellan NY och Colorado och det gillar vi INTE! När vi skulle åka från NY till COlorado gjorde de världens kontroll på min väska (handbagaget) trodde jag skulle dö, hon kollade runt i väskan grundligt och körde igenom den flera gånger, sen började hon ta massa prover å köra igenom i en maskin, typ för knark eller något. Jag blev sjukt nervös efterosm jag hade köpt väskan i thailand å där vet man ju aldrig va de gör med dem =) hehe men det va lungt och vi kunde fortsätta vår resa!!

Igår va det storm här i colorado, trodde och att det va världens öde stad när vi kom hit, hittade inga tecken på liv men det blev bättre under dagen! Va på ett shopping mall och sen i sihallen och kollade in boomarne!!
kul och träffa alla,.. jag behöver det nu när allt e skit egentligen!!

Idag snöar det och imån ska det bli 20 grader och sol..hyffsat skillnad! Idag blir det ishallen och så ska vi bege oss till ett outlet å kankse upp i bergen..ska tydligen vara massa å se där!

Är egentligen inte på humör för att blogga eftersom det e som det e som det e.. men ska försöka hålla er uppdaterade!

Love Sofie

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ha nu så roligt och njut av tiden du har borta i USA - det är inte värt att tänka på allt hemma när du är där! NJUT! :) PUSS

2010-04-08 @ 09:55:24
URL: http://masoou.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0