Friday..

Då va man hemma!! Kom hem i tisdags (sent) men har inte riktigt orkat sätta mig här sen jag kom hem.. NU vill jag åka tillbaka för det suger att vara hemma!! Allt jobbigt kommer över en..men jag ska vara stark!!

Nu sitter jag hemma hos mamma, sov här i natt..grillade å hade lite myskväll igår. Mycket trevligt! Idag ska jag möta upp Karin vkl 13 vid Backaplan å käka lite lunch å sen blir det till att åka till Stenungsund igen.
Har börjat en tävling på jobbet.. alla MAXI tävlar mot varandra. Det är en stegtävling..den som först tar sig från MAXI Falköping till MAXI Happaranda i steg..så nu går vi alla med en stegräknare och det är en jätte bra sporre för att ta sig ut å gå promenader..jag vill ju vinna!! =) Mer promenader till folket!! :)

Ikväll blir det bio med Karin å Jennifer, ska bli kul. Måste hitta på mkt nu så man inte tänker på allt..bästa medicinen är verkligen att vara med sina vänner!! LOVE ♥

NU ska mamma jobba på sin dator igen och jag ska ta och göra iordning mig..

Peace Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0