Hello New York!!

NU är vi i NY..landade igår vid kl 23.30. Det var en rätt seg resa för jag va lite bakis från lördagen...meeeen herregud vad kul vi hade!! det va längesen jag hade så kul..haha vi va ju lätt den bästa hejja klacken..alla kände igen oss och ville ta bilder med oss å grejer! Va ju inte snygga direkt, hade tuperat hela håret och sprayat det blått å så hade vi våra blåa tröjor på oss och de gula kjolarna där det stod we <3 S W E..hihi! Lägger upp bilder när jag kommer hem.
Det gick sådär för Sverige på VM..Boomerang hade 2 fall och slutade som 11a och Surpise hade tyvärr 4 fall i långa å slutade som 6a..mycket synd!!

NU sitter jag på vårat oerhört glammiga hotelltum(not) på times square..läget kan man ju ialla fall inte klaga på!
Har varit ute å shoppat lite idag, bla på victorias secret..najs!!'
Nu ska vi göra iordnig oss å pka till boomerangs hotel å så ska vi gå ut å käka med dem =) kul!!

Imån åker vi nog till ett av USAs största outlet...Woodbury heter det...ska bli kul!

Miss you..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0