JÄVLA IDIOTER!!!!



FAN vad förbannad jag är.. det är inte sant!
Va ju ute igår..tok kul förfest verkligen, å sen så dror vi till Park Lane..tyvärr! JAg sa hela tiden att jag inte ville gå dit men jo så blev det. Hade massa kul tills min telefon blev snodd..IGEN!!!!!!!!! Det är fan andra gången som den blir snodd där..åh det är helt sjukt..ett jävla skämt! Å inte nog med det så blev ju min plånbok snodd med...åh jag orkar inte!!
Karin skulle gå in å leta efter min telefon å självklart så snor de hennes också, det är en jävla liga som går där inne och snor massa telefoner! Helt sjukt!
Sen fick hon låna MOjjans iPhone en stund för att ringa å då snor de den MED! Hr sjukt e det inte??

Jag hoppas verkligen att jag får ut allt på försäkringen nu..orkar inte med att jag inte ska få det! ALLT går emot mig just nu...

ÅÅÅÅÅHHH!!!! Fan vilket possitivt inlägg..men va fan!!

Över och ut!!!



Vill ha tillbaka den nu!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0