Massa måsten..

Herregud, just nu består mitt liv av massa måsten. Känns som om att jag har en hel lista jag måste bocka av. Men idag har jag ialla fall fixat mitt bankkort och kollat så att inga pengar har dragits, sen va jag hos polisen å kollade så att min anmälan va ok och skulle fixa körkortet..men det fixade man ju inte där så nu måste jag skicka efter papper som man ska fylla i. Och sist men inte minst fick jag fixat ett nytt recept till p-pillermed, för det blev ju med stulet, eftersom det låg i plånboken!!

Snart kommer Krattan å hämtar mig så ska vi åka hem till Amanda och ha en myskväll med massa tjör å film! Det gillar vi!! =)

Här är några bilder från helgen..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0