PANIK!! Hur ska jag få plats..

Ligger i sängen å har precis vaknat, Jennifer är inne å tar en dusch. Fan va gött det e å bara ligga å dra sig å sängen =)

Igår va vi ju som sagt på woodbury outleten, å ja shopping blev det allt! Tog ut 500 dollar på morgonen å när jag kom hem så va alla slut..å det e 3600 kr!!!!! HERREGUD!! haha
Nu är mitt problem bara hur jag ska få hem allt!! KOmmer ju åka på en FET övervikt ialla fall å det e ju inte så kul det heller.

Idag tänkte vi åka ner till frihetsgudinnan och ground zero coh kolla läget lite =) Känns som att vi har gjort allt man ska göra här snart så jag hoppas verkligen att vårt flyg går hem på måndag...även fast det e gött å vara iväg så känner jag mig ändå färdig i NY nu..eller aaa min ekonomi gör det ialla fall! Så jag hoppas att det går men risken är ju tyvärr rätt stor att den inte gör det!! Inte okej!

Saknar ju er där hemma med!

NU ska jag göra iordning mig..

Over and Out/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0