Shoppaholic..

.. haha ja det e jag å Jennifer det! Herregud.. skulle bra ta en slappe dag idag men icke sa nicke, blev mer shopping än väntat! En väska, en jacka, skor, en kläning och massa smått å gott på Victoria's secret=) I like!

Började dagen med en sovmorgon...åh vad gott det var!! Sen begav vi oss upp till central park idag igen för det e ju undervart väder ute! Käkade frukost/lunch på gräset och slolade en stund. Sen blev det en promenax uppåt genom parken och sen upp till upper east side. Vi såg inget tecken på gossip inspelning men vi är nöja ändå =) Har du ändå sett dammen där de langade knark i serien..hehe!
Va ett gäng negerkillar som dansade å showade i oparken idag å jag blev typ förföljd av en som vile dansa med mig..haha ropade från hjälp av jennifer men hjälpen kom inte..hehe

Sen blev det promenix ner igen längs fifth av..lite shopping där då ja =) Kontot börjar ta slut..hehe men ska nog klara mig!
Har hittat en väska på macy's siom jag verkligen vill ha men idag när jag skulle köpa den så va den slut!!! =( inte okej. men jag får hoppas på att de får in innan jag åker hem för jag vill ha den!!
Köpte linser idag med, hehe så nu ar jag bruna ögon. KUL å variera sig lite..

Imån ska vi upp tidigt och åka till woodbury outlet..ska bli kul! Det har jag längtat efter.. det finns ju 220 affärer där så något ska man nog allt hitta =)

LIte oroväckande det här med vulkanutbrottet på island, vi har inte sett några förändringar med vår flight men vi får hålla ögonen öppna! Boomerang som skulle åka hem idag sitter fast på ett hotell i New Jersey.. till på TISDAG!! Tycker synd om dem för de ville verkligen hem..å de har ju inga pengar kvar heller så de kan inte hitta på något..men som sagt så får vi se hur det blir för våran del!!!
NU ska jag nana!! GODNATT!!!
Love  ♥


Lite shopping har det alt blivit märkte vi =)


Kommentarer
Postat av: Elli

Shit va shopping!

Är det bara ditt, eller Jennifers också?

När flyger ni hem, om allt går enligt planerna alltså? Jag hade iof vart kvar i USA lite längre, men kanske inte så kul om man har checkat in väskorna och sånt.

Får hitta på något när du kommer hem.

KRAM

2010-04-16 @ 07:51:18
URL: http://godisen.blogg.se/
Postat av: malinda

shiit! Haha fan va kul! Jag vill med haaa!

2010-04-16 @ 10:22:11
URL: http://www.maliboolife.blogspot.com
Postat av: Sofie

hehe ne det e jennifers shopping också=) som tur va..men idah ska vi till ett outlet så vi får väl se hur det ser ut efter..hihi=) Vi kommer hem på tisdag om det går enligt planera=)

2010-04-16 @ 14:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0