Torsdag!

Klockan är 7.05 här nu och jag är uppe.. hyffsa jetlag man har!! Herregud!
Det blev ingen outlet igår för det tar en timma å åka dit och taxin kör typo iinte så långt, så det va lite segt!
Men idag ska vi hyra en bil =).. Stina, Emelie och Melinda kom hit igår så idag ska vi hyra en bil å åka till lite olika ställen! Först blir det sevenfalls, sen cave of the winds och sen blir det den stora outleten..ska bli jätte kul!!
Idag ska det bli 16 grader och sol här..hur gött som helst! Det blev fins väder igår på eftermiddagen också, så vi satt ute å solade lite!! =)
Träningarna gick bra för båda lagen igår, det va kul igår och se=) Boomerang tränar kl 8 idag och eftersom att viredan är vakna så ska vi dit och kolla..trogna supportrar!

Igår hade jag å Jennifer myskväll på rummet, kollade på film och käkade popcorn. Vi struntade i maten eftersom att vi fortfarande var proppmätta efter lunchen då vi delade på en natchoplate.. som var en förrätt..det är helt sjukt vilka portioner de har här..de är gigantiska!!

Jättekul att Stina å dem har kommit hit =) Hon får en på så himla bra humör den token!! Jättebra för mig för jag glömmder det mesta hemnma då och det är bra just nu!!! Stina emelie och melinda ska åka vidare till Carlifornien sen å hyra bil å bara åka runt..jag vill stanna kvar å hänga på=) kankse en annan gång!!

Ska bli kul idag!!

Over and OUt/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0