When I fell in love..

.. in New York!

Herregud vilken underbar dag vi har haft idag.. klarblå himmel och varmt =) Jag har gått i shorts..nice!
Började dagen med att möta upp tjejerna och promenera upp till cental park, köpte jordgubbar och frukost på starbucks på vägen som vi satte oss å käkade på gräset i parken, hur mysigt som helst! Satt där ett bra tag å bara tjötade å solade.

Sen blev det en liten promenix genom parken, den är huuuuur fin å mysig som helst! I like... sen blev det en snabb promenad ner för 5th AV..där va det hur fint å mysigst som helst också..hehe hittade min favorit butik.. abercrombie and fitch, där blev det en ny tröja..=) Hittade en bikini med men jag får suga lite på den karamellen!
Blev lite shopping på mars jacobs också!!

På eftermiddagen/kvällen begav vi oss till brooklyn för att gå över brooklynbridge vid solnedgången..Shit vad jag njöt! Det va så fint att de hela manhattan och se solen gå ner bakom alla skyskrapor!

Imån åker tjejerna i boomerang hem så jag å jennifer tänkte ta en rätt lung dag, det ska bli sol så det blir nog central park och sen upp till upper east side å kolla om man känner igen sig något från gossip girl =)

ser att det är massa som läser men inga kommentarer, vad e detta??

Nu ska vi sova..klockan är halv 2 här nu, dags att sova!!

xoxo Sofie








Kommentarer
Postat av: Alexandra

Underbart ni har det gumman!! ska bli så roligt att höra allt om resan sen!! :) njut av M`NY riktigt ordentligt! ses snart!! PUSS

2010-04-15 @ 08:41:25
URL: http://masoou.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0