Hej fran Thailand..

Nu har jag antligen tagit mig tiden for att satta mig vid en dator.
Vi har det helt underbart har nere.. resan ner var ganska seg men den gick anda bra, vi kom ner till phuket pa naten sa det var bara at ta nagot hotell, inder det finaste assa men vi klarade oss. Dagen efter tog vi baten ut till koh lanta och det ar dar vi ar nu, helt underbart!
Har brannt mig, solen ar sa sjukt stark assa, men men blir nog brunt snart, markus och catrhrin son varit har i 3 v3 veckor ar sjukt bruna!

Idag har vi hyrt moppar och akt runt pa on, mysigt! Har druktigt mina forsta buckets ocksa, och ikvall blir det nog mer fest!:) kul kul

JAG SAKNAR ER DAR HEMMA!!!! Ni vet vilka ni ar...

Hor av mig sa fort jag kan...

BIG LOVE! Sofie

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad var det jag sa om solen?? ;) Akta dig gumman! :) Åh - ni verkar ha det underbart i alla fall! Visst är det fint att köra runt ön? Älskar Koh Lanta! Saknar dig! PUSS

2010-02-09 @ 11:07:50
URL: http://masoou.blogspot.com/
Postat av: jeffi

åååhh underbart de låter.. SMÖRJ DIG SOFIPROPP!!! Saknar dig här hemma också. njuuuut nu gumman de är du verkligen värd. pusshaj

2010-02-09 @ 12:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0