Koh Samui!!

Nu har jag varit riktigt dalig pa att uppdatera er dar hemma!!
Nu har vi ialla fall kommit till Koh samui efter att ha varit pa koh tao ett par dygn, gud vilket underbart stalle det var, gillade det skarpt!! Gjorde en utflyckt till en annan o utanfor som hette koh nangyan, jatte fin o! Dar snorklade vi massa med fiskarna och sadar!

Nu har frida akt hem med, saknar henne. tur att vi har traffat Kaamy och anton sa jag slipper vara ensam tjej i ganget! :)

Ett extra hej till farmor och farfar som laser min blogg :) Hoppas ni har det bra dar hemma!!

Jag har varit magsjuk nu i en dag, inte skoj! Har inte atit pa jatte lange men forut fick jag i mig lite sa nu mar jag mycket battre! Fick shoppat tva klanningar och en bikini har med.

Jag och david har pratat pa att hyra motorcykel imorn och aka runt till lite andra strander och sadar, later kul!!

Nu ska jag sova!!!

Ha det sa bra, snart kommer jag hem, har hort att det ar massa sno hemma..buuur!! Vil inte hem!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sofi kul att höra från dig!Hoppas att du David har det skönt och roligt! Det är bra att koppla av tillsammans.FÅR VI SE EN FÖRLOVNING I SOMMAR? Lätt att komma ihåg " det var det året som Kronprinsessan gifte sej"

Ha de

Farfar-



2010-02-24 @ 20:16:24
Postat av: Alexandra

Haha - jag gillar Farfar här ovan skarpt! :) Förlovning it is! Och som han säger - lätt att komma ihåg... ;) PUSS gumman - dags att komma hem nu.... :)

2010-02-25 @ 10:55:28
URL: http://masoou.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0