Nu är det dags igen..

..efter att ha haft världens längsta bloggtorka så tänkte jag att det är dags igen =)
HUm ja vad har hänt sen senast jag skrev ? David har ju kommit hem, känns bra! Vi åker till Thailand på fredag,, jippi...å det ska bli sååå skönt! Är borta i 3,5 vecka. Tänkte försöka bloogga lite när jag är där med så ni får veta hur vi har det där borta i värmen. KOllade vädret å det är ca 33 grader där just nu, kan ju inte bli bättre!

I helgen bokade jag å jennifer klart USA med. LÄNGTAR!! Är bara hemma en måndad mellan thailand och USA, gött! Känner att jag behöver detta nu. Ska bli kul å kolla VM, även om jag just nu inte fattar varför jag inte åker, men men det va ett misstag, kanske tog fel beslut!

Är ledig från jobber idag så jag bör plocka fram lite packining som ska med, ska ju bara ha en rygga så jag får begränsa min packning lite, men det ska nog gå bra! =)
Sen blir det lite träning idag med, sista chansen nu innan bikinin ska på, fy!! Känner mig inte riktigt redo för den än, =)

NU blir det lite städning!!

Over and out/S


     

Först thailand...                                         ..sen New York


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0