Sista torsdagkvällen i Sverige på ett tag..

.. sitter hemma i soffam och värmer mg efter att ha varit i ishallen i 1,5 timma och sen ute och åkt pulka med mina åkare 1 timma, men nu börjar värmen komma tilllbaka=)
Åh imån åker vi!! Det ska bli så himla underbart!! Längtar verkligen.
Har dock PANIK över davids present, jag måste ju fixa något innan vi åker dit känns d som å jag har verkligen INGEN aning, någon med förslag??

Jag har en sjukl träningsvärk idag vill jag meddela, men d e gött ändå!! SJukt kul igår på attacken. Det va två tjejer från kunäglv där å körde det nya passet med oss, två energiknippen vill jag säga! Sen så körde jag å karin box efter med, gött å slåss lite=)


NU ska jag käka och den blir det sista dosen av ducoral..FY!!

Over and Out/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0