Update from phi phi!!

Sitter pa phi phi nu och ska snart bege mig till stranden, annu en underbar dag.. men fy vad dagarna gar fort..har ju bara 12 soldagar kvar nu :(
Idaf fyller david ar sa idag blir det fest vill jag lova :) men forst ska vi paddla ut med kajakar till money island, ska bli kul :) Ah jag langtar verkligen inte hem, saknar ju alla hemma men det e sa underbart att bara slappa allt och inte ha nagot planerat!! :)
Roos, bryngel och alex festar pa men jag syrran och david tar det lite lugnare!! Man vill ju inte sova bort dagarna precis!!

Nu blir det soooooola!!!!! Har by the way redan borjat flaga!

Over and Out/SOFIE!!

Kommentarer
Postat av: Stig Hilmersson

Hej Sofi.

Jag ser inget på bloggen hoppas att allt är väl.

Du kan ju skicka en e-post eller SMS.

Här hemma i Sverige har vi 1/2 meter snö och 15 grader kallt uch.



Farfar



2010-02-22 @ 10:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0