3 veckor kvar..

Åh idag är det 3 veckor kvar till USA..åh det ska bli sååååå kul!!!!!

Idag har jag jobbat, sen efter jobbet blev jag bjuden hem till Jennifer på mat, lasange blev det..mums va gott det var!! TACK JENNIFER!!
Sen fick jag stressa som bara den för jag skulle till polisen och göra en anmälan på telefonen men när jag kom dit så va det ju stängt..de stängde kl 15..herregud..tror de inte att folk jobbar eller??
Åkte hem å hämta skrillorna och begav mig till ishallen. Hade bara 3 åkare idag, det var rätt skönt faktiskt..=) Marika och Rebecca är i fjällen och Emma var sjuk.
sen var det tränarmöte också, massa snack om vårshowen..känner att jag har missat en del där med tanke på att de hade 2 möten när jag va i Thailand..men men!

Nu har jag ialla fall gjort en polisanmälan på datorn och en skadeanmälan hos försäkringbolaget..så nu hoppas jag att jag får mina pengar snart...tyvärr ska ju sånt alltid ta så lång tig!! =(

Nu måste jag beställa våra tröjor till VM med för leveranstiden är ca 2 veckor..hoppas vi hinner få dom!!!annars är det riktigt illa..men det ska nog gå bra..!

Är ledig imån..jipi..då blir det gymmet hade jag tänkt mig..sen ska jag tyvärr till jobbet ändå för vi ska ha möte, men sen så ska vi gå på bio med å det ska bli kul! =)

Over and Out/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0