6 dagar kvar tills det är dags..

Nu är det snart dags.. jippi..om en vecka är vi i colorado efter att ha varit i NY en natt å om 2 veckor är vi i NY..jippi åh det ska bli så sjukt kul!!! Helt underbart!!

Idag har jag jobbat extra några timmar för det behövdes verkligen, sen åkte jag hem till jennifer och slappa en stund innan vi begav oss till salongen å la i några slinor i mitt hår,, det blev jätte bra =)

Faaan det får inte bra för frölunda nu asså, det står 4-1 till linköping..inte bra!!! Men det e ju inmnte slut än, tror tyvärr att det tar slut här idag dock!

Nu ska jag kolla på dating in the dark, haha det mest patetiska program jag sett..haha

Over and Out/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0