Effektiv söndag..

Ska snart åka in till stan till mamma men tänka att jag skukle hinna med å skriva några rader..

Gick upp kl 5.30 i morse och trodde jag skulle dööö...fy vad trött jag va men men det var bara att ge sig iväg till jobbet. Jobbade 6.30-9.30..jag va så sjukt effektiv asså, sprang runt som en durasell kanin för att hinna men allt på så kort tid..sen åkte jag direkt till ishallen där jag mötte upp mina åkare som skulle tävla.. där va jag mellan 10-13 och sen blev det en sväng till torget, inhandlade nya underkläder, solbrillor, leggins och ett nytt sensai puder..faaan vad dyra de är..men det är det värt. Ska vara mer rädd om detta nya denna gången!

Nu blir det solarie och sen stan..

gossip girl idag by tha way, jag sitter bänkad =)

Over and Out/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0