En helg med mycket blandade känslor!!

Ja då va denna helgen över och den blev väl inte ritkigt som jag tänkt mig, tyvärr...

Började med att åka in på fredag förmiddag och luncha med Karin och Ida. Sen gick jag och Karin på stan en stund, blev en ny klänning för min del, måste skärpa mig nu!! hehe..
sen mötte jag upp Lollo och så åkte vi till frölundaborg för att kolla in JWCC!!
Fredag är ju lika med korta.. Convivium hade startnummer 9..å de åkte verkligen sitt llivs korta.. det va såååå grymmt!! Jag och Issa satt å grät efter deras åk å det va så bra!!! De låg då 4a efter korta..
Sen blev det hem till mamma och myskväll..

Lördagen började med en lunch med Stinis som jag inte har träffat på jätte länge..dåligt av oss!! Sen åkte vi till ishallen igen vid kl 16 för att kolla in uppgörelsen i JWCC..Man hade ju hyffsat höga förhoppningar på Convivium för de låg ju så bra och hade lyckats så bra dagen innan...tyvärr gick det inte så bra.. de hade 3 fall och lite små missar och halkade ner till 7e plats..det va sjukt jämnt mellan 4an till 7an från första dagen...
Men jag är ädå så sjukt stolt över convivium och de hade ju lätt bäst program och de är så grymma!!! Nästa år tar dem det!!! NI är världens bästa gäng...
nu blir det snart till USA och hejja på boomarna!!

Efter tävlingen blev det hem till mamma och lite förgalej med massa goa tjejer..Massa skratt och tokiga spel. Sen gick vi ut och gjorde stan osäker.. blev park lane denna gången..hitills va allt hur bra som helst tills vi hade varit där i 20 min och jag märker att min mobil är borta, någon har tagit den ut min väska och den är stulen!!! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN min iphone..min käraste ägodel typ...åh va förbannad jag va!! Säkert någon fattig turk som tog den!! Arg!!!
Så nu blir det till att polisanmäla och försöka få ut en ny på försäkringen..
Jag har ialla fall fixat ett nytt SIM kort idag och de fixade så att jag har samma nummer som innan, så det e ju bra iaf! Åh jag är så förbannad!!!!!
men men finns inte så mkt jag kan göra nu...

Idag blev det frukost på Espresso house med KP, sen åkte hon hem å då mötte jag upp mamsen å så åkte vi till rumpanbar och käkade, sen blev det en mysig promenix tillbaka hem genom stan!

Nu ska jag kolla wipeout!

Hoppas att eran helg har varit bra!!!

Over and oUT/S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0