God morgon!!

Sitter uppe i köket å käkar frulle, idag blev det havregrynsgröt, ska vara rätt nyttigt har jag hört =)
Idag blir det jobb 10-18 och sen desperate hemma hos Sara, ska bli kul å träffa mina tjejer igen.. har ju jobbat alla dagar sen jag kom hem så jag har inte hunnit träffa dem! =(

Snart är det dags för USA, jippi..ska trycka tröjor tills alla tjejer tills dess med..gjorde ett förslag på datorn igår, de blir rätt enkla, det e ju ändå bara en tshirt man kommer använda 2 gg typ!

WSSC 2010 ska stå på framsidan och Sweden på baksidan hade jag tänkt..eller ëller om den ska se ut sågär..vad tycker ni??


Igår klickade jag hem två skyddande skal till min iphone, ultratunna så de syns knappt, pappa har ett sånt å det e skit snyggt, blev ett svart å ett rött!

   

Nu blir det jobb!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Var köpte du dem?? :)

2010-03-09 @ 10:22:10
URL: http://masoou.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0