God natt gott folk..


Ja nu ska jag nana,..är sjukt trött..har jobbat hela dagen å det va sjukt mkt att göra eftersom det va barnbidrag idag. Alla måste ju handla mat och det märks verkligen.

sen är jag kom hem hade Pappa gjort tacos..mums! hade trevligt besök med..
sen åkte jag å Karin vidáre till Sara och hade myskväll, det blev solsidan och en film som heter I love you man..

Nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imån å träna bodypump med KP å sen blir det sol och sen en långpromenix och sen in till Kungälv med Sara å kolla på garageshoppingen som ska vara där..haha kanske blir en tur till allum med..vem vet..

sen på kvällen får vi se vart det bär..

GOD NATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0