Hemma i kalla Sverige igen, suck!!

Ja då va man hemma igen, kom hem i måndags kväll så jag ahr varit hemma i några dagar nu. Nu känns det ändå lite bättre men första dagen hemma ville jag bara åka tillbaka igen. !Tillbaka till värmen, tillbaka till allt det underbara, tillbaka till att inte behöva tänka och bara vara! Så underbart!
Men som sagt, nu har jag börjat vänja mig med sverige igen.
Det är hemskt att se all färg man hade bara rasera bort i detta kalla och trista klimat.. får leva i ett solarie nu ett tag tror jag =)

Igår va jag med Jennifer och kollade på sponsor uppvinsninngen i sandinavium. Boomerang gjorde sjukt bra ifrån sig, de är så himla duktigt, jag vill med åka nu ju!! heehe Nu är det inte lång tid kvar tills de ska tävla VM i USA och jag och jennifer mfl kommer att vara där och supporta dem såklart!!

JAG LÄÄÄÄNGTAR!! USA nästa colorado springs och New York, kommer bli sjukt grymmt!! Jag ska bara jobba 20 dagar till och sen ör det dags att dra iväg igen!!

Nu ska jag sova...upp och jobba imån och sen umgås med mig bästa Karin!!

Over and Out/S


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja visst är det tråkigt att komma hem... Men det som är läskigast är ju hur fort man kommer in i vardagen igen, galet! :/ Vi måste ju ses snart! PUSS

2010-03-05 @ 10:44:47
URL: http://masoou.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0