Jag är sååååå trött!

Herregud, jag är helt DÖD!
Idag har jag jobbat 6-15, det blev en hel del att göra idag, varorna kom inte så sent ändå, rätt gött.. men jag började ialla fall med att inventera i morse..jippi vad kul..men men det måste göras!!

Sen blev det ishallen, 15.30-18..d va rätt kul idag för vi hade en rätt flummig träning, så det va gött =) SEn stannade jag å Charlotte kvar å tränade en timma, det va sjukt skoj, sjukt gött att åka på isen igen..lärde challe massa steg från förra året å sådär..kul kul!!

Tog en sväng till sportlife efter ishallen, sjukt seg va jag men det blev 1 timma träning där med.. bättre lite än ingen ialla fall..hehe!!

Nu blir det 100% slappa i soffan!!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0