Ledig hela helgen!!

Jippi.. nu e jag ledig fredag lörsdag och söndag..å det ska bli såå underbart!
Kom precis ut ur duschen, ska snart bege mig in till stan och träffa KP vi ska luncha och kolla runt lite tillsammans.. men inte allt för mkt shopping för mig, måste spara pengar till USA nu, nu är det inte lång tid kvar... ska bli så skoj!!!

Sen blir det till att åka till frölundaborg och kolla in korta programmet idag på junior VM, hejja sverige, speciellt CONVIVIUM!! Ska hejja på som bara den =)

Imånn blir det också VM fast långa då, kul kul å sen blir det en tokig utgång på det med, ska bli såååå kul!!!


Hoppas ni får en underbar helg, det ska jag ha!!

Over and Out/S


Kommentarer
Postat av: KP

Åh fy vilket kort! Inte jättesnyggt! Men ikväll då ska de bli snygga kort ;)

2010-03-13 @ 06:59:39
URL: http://karinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0