Lite mer motivation..

Var på gymet med Alex efter gymmet, nu har jag fått lite mer motivation, det känns bra!

Har fått grejerna från iphonebutiken nu med, men tror tyvärr att den röda är fel..känns inte som den färgen som e på bilden, men så kan det väl vara ofta..får kolla upp detta!!

Fick inbjudan till SM middag igår.. =) Den är veckan efter att vi kommer hem från USA..ska bli såå skoj.. in första SM middag!! =) Bilden är lånad av jennifer, jennsifer.blogspot.com



Har även bokat in tid för tandblekning...jippi, har velat göra det så himla länge.. så den 26 mars ska jag infinna mig på alexiskliniken i Göteborg..jag å Karin ska göra det samma dag, ska bli skoj!! =)



Nu blir det Greys och sen sängen.. jobb 6-15 imån och sen ishallen 15.30-18 och den direkt till g ymmet, en fullspäckad dag!!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0