Måndag

Herregud vilken dag, helt sjukt! Började jobba tidigare för jag skulle inventera det sista, nu är det gjort så det ör skönt. Sen så va det så sjukt mkt att göra hela dagen..vi hade ju lätt behövt vara minst en person till men men dp vet man det till nästa år ialla fall!!
Men när jag gick kl 16 (hade då jobbat över 1 timma eftersom haf slutade 15) så va det typ 13 RC kvar i kylen och huuur rörigt som helst, så jag erbjöd mig att komma in några timmar imån för att vi skulle komma ikapp oss. Men sen när jag hade tränat klarrt på sportlife så hade jag fått ett mms av jeanette, en bild på kylen å den va helt undanröjd..då hade hon å sandra jobbat till kl 21!! från kl 07.00..herregud..men vad gör man inte! hehe

Nu ska jag sova för jag ska till jobbet tidigt imån å sen till jennifer!!

Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0