Måndag..



Måndag idag igen och en ny vecka.
Sov hos mamma i stan igår, hade en liten myskväll, men jag somnade tidigt för jag var såå trätt efter min jobbiga söndag.
Idag var det jobb 6.30-15, och nu sitter jag hemma och slappar efter att ha ätit korvstrofanoff och snart är det dags att ha sig till ishallen och träna min barn. Sen tänkte jah ta en tur till gymmet..äntligen!
Det behövs verkligen, jag måste försöka få tillbaka min insperation till gymmet igen för den finns verkligen inte men vi får hop¨pas på att den kommer snart!!
Nu längtar jag till helgen, en hel helg i stan..JVM utgång och massa skoj!! KUL!!

Over and Out/S

Kommentarer
Postat av: jeffan

du måste lära mig göra korvstroganoff soffi :)

2010-03-08 @ 23:31:45
URL: http://jennsifer.blogspot.com
Postat av: jeffan

du måste lära mig göra korvstroganoff soffi :)

2010-03-08 @ 23:32:56
URL: http://jennsifer.blogspot.com
Postat av: sofie

det är hur lätt som helst men jag lär dig =)

2010-03-09 @ 09:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0