Myskväll med Karin..

Fy vad jag är trött, det va en riktigt jobbig dag på jobbet idag, efter att jag hade jobbat 10 timmar vad jag tvungen att jobba över! Så segt. man vill ju bara hem. Men nu är jag hemma i alla fall! =)

Väntar på att Karin ska komma så ska vi ha lite lördags mys, ska köpa något å käka å sådär, får se vad det blir.
Nlir nog inte så sent för imån börjar jag kl 05.30.. fy fan! skulle egentligen jobba 7-12 men nu blir det 6.30-9.30 istället för sen ska jag direkt ut till ishallen där det är klubbmästerskap och mina åkare ska ju tävla, då måste jag ju vara med!

Ska nog ta mig till gymmet imån med, har ju inte tränat på en hel månad så jag har en hel del att ta igen, hehe!

Nu blir det mys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0