Onsdag...

Gud vad denna dagen bara har sprungit iväg.. har jobbat 9-18 och det gick huuur fort som helst..sen blev det ditekt till gymmet å nu sitter jag här i soffa, ny duschad och mätt.
Är verkligen inte motiverad till gymmet nu, speciellt inte när man är där själv å gymmar.. måste försöka gå på lite mer pass nu! Det får bli till helgen, då jag är ledig!!

Imån är det jobb igen, tyvärr..men det kommer bli en konstig dag imån på jobbet för idag gick en server sönder på ICA centralt  så alla varor kommer antagligen levereras ut senare imån, så imån blir det inventering på morran..jippi kul! eller inte,. det kan till och med hända att de inte kommer förän kl 15 å då kommer jag inte behöva slita så mkt imån eftersom jag slutar då.. ganska gott! =)

Imån är det ishallen igen, sista torsdagen som är riktig träning, nästa är det ju test och sen är det vårshow. Ska stanna kvar imån å åka lite med charlotte..ska bli kul =)

Nu blir det greys..

Over and OUT/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0