UPDATE!!

Efter lite tjat från Jennifer om att uppdatera bloggen så sitter jag nu äntligen här..totalt sleten på en söndagkväll och käkar knäckemacka=)

I fredags va jag, Karin och Joy inne i stan. Det va ju den stora dagen för mig och Karin. Tandblekning stod på schemat. Jag va tok nervös..Karin var först ut, medans hon plågades gick jag å Joysan på stan.. När vi kom tillbaka va det min tur.. fy det va lite obehagligt å det isade till i tänderna några gånger.
Hade så himla ont i tänderna hela den dagen efter, det isade och värkte men gick som tur var över tills lördrdagen!! De blev vita, normal vita..absolut inte andreas carlsson tänder. Det vill man ju inte ha! =)
Sen på kvällen blev det lungt, Joy kom förbi en stund å kollade på hockeyn!

Gårdagen va kanon..va hemma hos Sara och Fredrik på kalas. Fredrik fyllde 25 och de skulle firas. Först förfest hemma hos dem och sen blev det baden för (nästan) hela slanten ;)
Det va jätte kul, trots att det va lite dött på baden vilket jag verkligen inte trodde att det skulle vara men kul va det ändå=) Det blir ju vad man gör det till. Hade världens goaste taxichaufför med, haha han fick köra runt på oss till korvans å hej å hå. Jag å Karin beställde var sin korv med mos och var sin pommesfrites tallrik. HERREGUD!! vad mycket mat, haha det va helt sjukt. Vi fick lägga pommesen i en doggybag haha!
När vi kom hem satte vi oss å fåtäljerna och skulle börja käka lite pommes men kom inte lång innan båda deckade av. Å där vaknade vi 5 timmar senare i samma ställning, hade lite ont i kroppen..hehe!! Då kände jag mig hyffsat sleten!!

Va inne i stan med pappa å syrran förut å kollade frölunda, gick inte så bra idag =( Nu håller vi tummarna att det går bättre på tisdag!

Nu ska jag kolla lite på 2012 och sen sova..JAG ÄR TRÖTT!!!!!

Over and Out/S



Jag och Joy


Jag joy å KP på baden..



Jag å siss flummade lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0